SELAMAT HARI GURU

Saya mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada seluruh guru-guru di Malaysia teristimewa kepada guru-guru yang pernah mendidik saya dan juga guru-guru yang mendidik anak-anak saya.

Saya mendoakan semua guru-guru saya yang masih hidup moga-moga mereka mendapatkan keredhaan Allah S.W.T. Kepada guru-guru yang telah meninggalkan kita saya mendoakan agar roh-roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama para anbia, syuhada dan muttaqin.

Antara guru-guru saya yang sempat saya sebutkan di sini -Cikgu Wan, Cikgu Omar, Cikgu Nik, Ustaz Abdullah, Cikgu Rosni, Cikgu Latiffi, Cikgu Latif, Cikgu Hamdan, Cikgu Saikotali, Cikgu Phua, Cikgu Krishnan, Cikgu Rais, Cikgu Jasni, Cikgu Mat, Cikgu Harun, Cikgu Sadun, Cikgu Putih, Cikgu Kadmi, Ustaz Zainuddin, Cikgu Zainuddin, Cikgu Halim,Cikgu Shukri, Cikgu Chuali, Cikgu Noraini,Cikgu Zainon, Cikgu Cheah, Cikgu Chai Mun, Ust Awang Idris, Cikgu Leong, Cikgu Mat Arib, Ustazah Ainen,

Cikgu Yam Lee Cheong, Cikgu Adnan, Cikgu Phua, Cikgu Ang, Cikgu Toe, Cikgu Chua, Cikgu Kulwant, Dr Syed, Puan Che Su, Dr Haslan, En Nawawi, En Nasirun, Cik Viji, Dr Zul, Puan Habsah, Puan Hasnah, Dr Afidah, Dr Zainal, Dr Nasir, Dr Chin, Dr Baha, Dr Zakaria, Dr Norita, Dr Azanam, Dr Teng, Dr Teh, Dr Omar, Dr Sivamani dan lain-lain yang tak sempat saya tulis.

Khas buat Tuan-Tuan Guru saya....Allahyarham Ustaz Yusof Ismail, Us Abd Wahab Awg Kecik, Ustaz Shahid, Us Khaidir, Allahyarham Us Suhaimi, Allahyarham Us Shauki, Us Hassan Razak, Us Yahya Othman, Ustaz Salleh Man. Teristimewa untuk Tuan Guru Dato Nik Aziz dan Tuan Guru Dato Seri Abd Hadi Awang dan lain-lain guru yang mengajar dan mentarbiah saya.

Jasa kalian tak dapat saya balas dengan kata-kata dan wang ringgit.

Comments