MUKHRIZ LEBIH BAIK KELUAR UMNO

Mukhriz, You sudah nampak keburukan Umno dan pemimpin Umno. Sudah menjadi resam mereka tidak akan mahu berundur. Seperti juga bapa kamu dahulu yang begitu liat untuk meletakkan jawatan.

Walaupun sudah 22 tahun 'bertakhta' di kerusi PM bapa kamu masih bernasfu untuk meneruskan tugas yang penuh dengan kuasa dunia tersebut.

Begitu jugalah dengan Pak Lah. Sudah tentu beliau sayangkan kuasa. Malah beliau juga perasan semua orang Umno sayangkannya. Mungkin kerana pengampu dan pembodek masih mencium tangannya walaupun tangan itulah yang menzalimi tahanan ISA, tangan itulah yang memisahkan isteri dengan suami, anak dengan ayah dan ibu.

Tuntutan kamu supaya Pak Lah bukan lah isu yang besar. Isu yang paling besar ialah Pak Lah Umno jelas sudah menyimpang jauh. Kedaulatan orang melayu dan agama Islam sudah semakin hari semakin terhakis dan tidak lama lagi akan berkubur kalau kita tidak selamatkan.

Orang macam you sepatutnya berjuang untuk menyelamatkan agama dan bangsa.

Jangan hanya menyempitkan perjuangan dengan hanya menggesa Pak Lah berundur selepas itu Umno di pimpin pula orang yang sama atau lebih 'jahat' dan 'teruk' dari Pak Lah.

Pak Lah tidak akan berundur. Kalau beliau berundur sudah pasti kerajaan 3 beranak tidak akan dapat lagi melindungi Kamaludin, Patrick Badawi dan Raja 'Beruk'.

Pak Lah tidak akan berundur dengan mudah. Percayalah.

Biarkan rakyat atau wakil rakyat mengajar beliau supaya berundur secara terhormat. Mungkin paling lewat 16 September depan. Jadi you kena buat keputusan cepat. Masuk Pakatan Rakyat atau 'stay' dalam Umno yang korup, busuk dan bakal 'mampus'.

Oleh kerana You sudah nampak segala kudis, pekong dan 'ta#i' pemimpin Umno, apa lagi ditunggu keluarlah dari Umno dan 'join' lah parti Pakatan Rakyat. Jangan jadi bapa You berteori meminta semua Ahli Parlimen Umno (BN) keluar dari Umno (BN) dan masuk balik bila Pak Lah sudah jatuh dan selepas Pakatan Rakyat membentuk kerajaan. Bila masuk balik Umno/BN maka kerajaan Pakatan Rakyat pula jatuh.

Jangan percaya teori bapa You, kerana mungkin ahli-ahli Parlimen yang keluar Umno (BN) mungkin juga akan sertai PR dan terus bersama-sama PR menerajui kerajaan Malaysia.

Ayuh Mukhriz jangan tunggu lama-lama. Isi borang PAS atau PKR atau mungkin juga DAP. Mana tahu You minat nak kawan dengan YB Karpal Singh.

Comments