MENIAGA LAPORAN LINGAM LARIS

Laris betul laporan Lingam apabila semuanya 'SOLD OUT' dalam jangkamasa singkat ianya dijual.

Media melaporkan bahawa beberapa pertubuhan media dan individu kecewa hari ini apabila laporan suruhanjaya diraja yang menyiasat skandal klip video Lingam habis dijual hari ini.Lima puluh nashkah yang dijual di jabatan halehwal perundangan, Jabatan Perdana Menteri, mulai jam 3 petang tadi, habis dibeli dalam masa kira-kira 30 minit sahaja.

Laporan tersebut - yang mengandungi empat jilid - dijual dengan harga RM541. Mereka yang gagal membelinya hari ini terpaksa menunggu cetakan semula.Yang menariknya, difahamkan firma guaman Datuk VK Lingam memberi 10 nashkah laporan tersebut.

Ekoran laporan tersebut telah habis dijual hari ini, maka menyiarkan jilid pertama setebal 191 muka surat - yang merupakan bahagian utama laporan tersebut - dalam versi PDF.Jilid kedua (1,187 muka surat) mengandungi nota-nota mengenai bukti, manakala jilid ketiga pula mengandungi semua pengisytiharan berkanun (513 muka surat) yang dikemukakan kepada suruhanjaya diraja dan jilid terakhir mengandungi bahan bukti (998 muka surat).

Comments