MEMANG UMNO TAK ADA MARUAH...KEKALKAN TENGKU ADNAN

Sejak dari mula perlantikan Tengku Adnan sebagai Setiausaha Agong Umno, rakyat merasakan bahawa Umno semakin membuka pekongnya bahawa ia sebuah parti yang tidak bermaruah. Sebabnya Imam Hadhari, Presiden Umno sanggup melantik Tengku Adnan seorang yang penuh dengan kontroversi sebagai Setiausaha.

Bukankah semua orang tahu Tengku Adnan adalah antara pelakon utama Klip Video Lingam. Kini Klip video tersebut diSAHkan ASLI dan jelas nama Tengku Adnan disebutkan beberapa kali dalam dialog Lingam dengan orang tertentu dalam klip tersebut.

Persoalaannya Imam Hadhari masih mampu tersenyum dan 'sayang' kepada Tengku Adnan dan terus mengekalkan beliau sebagai orang kanannya. Kalaulah Umno ada maruah sudah tentu Tengku Adnan ini diberhentikan atau sekurang-kurangnya di'cuti'kan.

Memang Umno tidak ada maruah sebab itu macam-macam skandal dan kontroversi yang melanda pemimpinnya tetapi mereka itu masih diberikan kepercayaan oleh Umno untuk memimpin.

Siapa yang tidak kenal dengan nama-nama berikut tetapi masih didewa-dewakan oleh pemimpin dan ahli Umno antaranya - Dollah Badawi (Presiden Umno); Rahim Thamby Chik (Ahli MT Umno); Annuar Musa (Pengerusi Umno Kelantan);Rafidah Aziz (Queen AP - Ketua Wanita); Tengku Adnan (Pelakon Video Lingam - Setiausaha); Mat Taib @ Mike Tyson (Ketua Penerangan) dan lain-lain tak mampu nak sebutkan nama - ramai sangat).

Comments