SIDANG PARLIMEN : HANG SAMSENG ARAU, HANG SAMSENG GOMBAK

Sidang Parlimen hari ini menjadi medan bertikam lidah dengan beberapa perkataan yang tidakj sepatutnya keluar dari menteri dan Ahli-ahli Parlimen. Sungguh memalukan apabila Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Shahidan Kassim memulakan dialog yang memalukan itu.

Shahidan : Hang Sapa
Azmin : Hang sapa
Shahidan : Hang sapa
Azmin : Hang Samseng Arau
Shahidan : Hang Samseng Gombak ....

Inikah standard menteri Malaysia ............ sepatutnya sebagai seorang menteri tidak perlu berperangai macam budak-budak.

Comments

Anonymous said…
beberapa hari lagi, satu lagi konsert maksiat akan dibuat di sepang sempena f1......tak serik2 kerajaan malaysia ni..dlm keadaan negara dilanda pelbagai masalah, mh370, budak2 mati overdose dadah di bukit jalil, satu lagi konsert maksiat akan dibuat lagi di sepang, konon sempena F1 sepang tak lama lgi..sape yg benarkan konsert tu kalau bukan kerajaan??

ini menunjukkan kerajaan betul2 tidak peduli dgn keadaan negara, tidak amik iktibar dari peristiwa semasa yg berlaku dlm negara.......

kenapalah bengap2 belaka menteri malaysia ni?

betul2 munafik puak2 ni...bila mh370 diisytiharkan hilang di lautan hindi, semua saluran tv dok siar rancangan agama, mengaji quran termasuk la tv maksiat utama tv3......tak sampai berapa hari, nak buat konsert pulak,,,ape kejadahnya semua ni..mengundang bala belaka