MASALAH DALAM KELAMBU JANGAN JAJA SATU MALAYA


Seorang yang berjiwa besar akan memohon maaf jika buat kesalahan. Saya mohon maaf jika saya ada menghentam sesiapa terutama hentam Ulama'. 

Ulama' pula juga perlu mohon maaf jika melakukan kesilapan dan kesalahan.

Saya dengan ini memohon maaf kepada sesiapa sahaja jika saya melakukan kesalahan dan kesilapan selama ini. Musuh sedang mengatur strategi untuk menangguk di air keruh. 

Bersatu melawan musuh, jangan biarkan musuh menyelinap dan memasukkan jarum dalam perjuangan kita. 

Hormati kawan dan pendirian masing-masing. Jangan burukkan kawan dikhalayak ramai, sentiasa maaf memaafkan. Sedar akan kelemahan dan kelebihan masing-masing, jangan berlagak jadi boss, kita semua pejuang, yang lemah kita bantu, yang kuat jangan perasan dan berlagak....rakyat sedang memerhatikan kita semua. 

Selagi saya tegaskan jangan beri peluru pada musuh, segala masalah boleh diselesaikan. Masalah anak beranak jangan dok jaja satu Malaya .....

Comments

Anonymous said…
Dah balas ucapan tersebut.. dah pun buat kerosakan.. dgn menunjukkan PR berpecah-belah tetiba mintak maaf? Ini jalan terbaik??

kedua-dua pihak pun silap dalam hal ini.. lebih suka buat ucapan terbuka dari saluran dalaman... usah hipokrit!
Anonymous said…
Jgn tegur sebelah pihak sahaja.. masing2 muhasabah diri.. kita bukan maksum... dan tak lari dr kesilapan..

ulasan2 dlm fb saudara telah memperlihatkan bagaimana sebenarnya kerjasama PR di negeri Sdr.