.

.

07 February 2013

UMNO HAMPIR PUPUS : AHLI UMNO KELUAR PARTI DI FELDA TRIANG 1


Sebuah ranting baru PKR ditubuhkan di Felda Triang 1, Bera malam ini. Penubuhan itu menjadi kenyataan selepas 15 orang ahli-ahli Umno cawangan Felda tersebut keluar parti dan mengisytiharkan diri menyertai PKR.

Selain dari 15 ahli Umno, 21 orang penduduk di Felda itu juga turut sama menyertai PKR. Jelas sekali semakin diasak, semakin ramai yang menyokong PR.

Pada masa yang sama, media pencacai terus menayangkan drama-drama lakonan ahli Umno memijak gambar Lim Guan Eng, menghentam pimpinan PAS di merata tempat. 

Yang lucunya mereka tersilap menggunakan istilah dalam lakonan tersebut. Antaranya lakonan ahli-ahli PAS 'Ranting' Jerantut yang kononnya mahukan PAS kembali kepada perjuangan asal. Media pencacai TV3 menayangkan gambar-gambar pelakon murahan ini dalam Buletin Utama TV3 malam tadi.

'Hentah' berapa 'hinggit' agaknya pelakon-pelakon tidak bermaruah ini dapat upah?????

Kasihan Najib, asyik kena tipu dan kena main dengan media pencacai kaki pembodek ini .............

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

3 comments:

Anonymous said...

hahaha..


Kalau betul pun berita ni, bayangknlah ciput orang umno keluar parti akan menyebabkn umno pupus.Puak bodoh penyokong PR boleh
lah korang goreng. Ingat ahli umno ada 20 orang!

Woitttt..bloger bedul beribu orang PAS dan PKR keluar parti dan akn mengundi untuk umno korang tak mahu tahu ker kihkihkihkih.

Dari pemimpin,penyokong dan cybertrooper PR cara berfikir belum layak untk mengambil alih tempat BN menerajui Malaysia.

Pssst..aku tahu komen ini tidak akn di siar,tp bila tuan empunya blog baca just nak cakap. ..lain kali klu nah buat psywar bagila yng buat orang nganga mcm video menaram chinadoll hehe.

Anonymous said...

hahaha..


Kalau betul pun berita ni, bayangknlah ciput orang umno keluar parti akan menyebabkn umno pupus.Puak bodoh penyokong PR boleh
lah korang goreng. Ingat ahli umno ada 20 orang!
Ini macam punya berita mana ada telus dan tepat.

Woitttt..bloger bedul beribu orang PAS dan PKR keluar parti dan akn mengundi untuk umno korang tak mahu tahu ker kihkihkihkih.

Dari pemimpin,penyokong dan cybertrooper PR cara berfikir belum layak untk mengambil alih tempat BN menerajui Malaysia.

Pssst..aku tahu komen ini tidak akn di siar,tp bila tuan empunya blog baca just nak cakap. ..lain kali klu nah buat psywar bagila yng buat orang nganga mcm video menaram chinadoll hehe.

Anonymous said...

Pencacai Umngok kalau komen semua nya berdasarkan isu chinadoll yang merupakan isu fitnah yg dah lama basi,,,,,sahabat2 aku kalau sedang makan terdengar nama Umngok jer ,,,boleh muntah,,ada yg muntah sampai terkentut2...itu belom lagi tengok muka2 diorang yg kalau pasal duit hidup jer...

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

MUTALIGAT ...cetusan dan nukilanku Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha