LIHAT !! SIAPA PANDU VAN YB PAS INI???

Cuba anda perhatikan siapa pemandu Van YB PAS ini.

Meroyan Zambri Kadir dan Najib melihat gambar ini. Seorang Wanita India memandu Van Pusat Khidmat YB Mohd Anuar Sudin, Adun Changkat Jong.

Pasti Najib Razak dan UMNO dan rakan karibnya semenjak Merdeka, MIC pucat lesi muka dan gelabah gundah gelana apabila melihat rakaman gambar ini.

Mau kan tidak.. masyarakat India terutamanya dari kaum wanita sudah mendakap perjuangan yang dibawa PAS walaupun difitnah dan ditohmah dengan cerita-cerita karut yang menakutkan.
Kalau rakaman gambar ini mau dijadikan kayu ukur sokongan masyarakat India kepada PAS, maka harapan PR mau merampas Putrajaya dari UMNO/BN pada PRU 13 nanti demi membela nasib rakyat dan masa depan anak cucu cicit kita, AMATLAH CERAH SEKALI...INS'YALLAH.
TSUNAMI PERUBAHAN SUDAH TIDAK MAMPU DIPERTAHANKAN LAGI OLEH UMNO...RATA-RATA RAKYAT MAU MEMBERIKAN PR PELUANG MEMERINTAH NEGARA UNTUK 5 TAHUN AKAN DATANG.

KALAU PEMERINTAHANYA BAIK MAKA DISAMBUNG KONTRAKNYA UNTUK LIMA TAHUN AKAN DATANG PADA PRU 14.

RAKYAT ADALAH TUAN DAN PARA PEMIMPIN POLITIK ADALAH KULI RAKYAT...MENGIKUT ISTILAH PRINSIP PERJUANGAN YANG DIBAWA OLEH PAKATAN RAKYAT...

BERLAINAN DENGAN UMNO/BN....DIA ADALAH TUAN BESAR SEDANGKAN RAKYAT ADALAH HAMBA ABDINYA.


Sumber : FB Bus Man


Comments