.

.

19 October 2011

Malaysia jadi negara POLITIK SEKS

Malang sungguh bagi negara kita, di saat negara-negara lain jauh lebih matang, professional dan telus dalam politik mereka, Malaysia menjadi negara yang mengamalkan POLITIK SEKS. Apa nak jadi dengan negara kita. Bermula dengan fitnah liwat terhadap Anwar, diikuti dengan video adegan seks Presiden MCA, seterusnya kes liwat 2 Anwar, video seks yang memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim dan sehari dua ini isu ramas buah dada memfitnah anak Ketua Menteri Pulau Pinang.

Pendek kata Malaysia menjadi negara POLITIK SEKS sesuatu yang sangat memalu dan memualkan. Sekarang ini jika kita melancong ke luar negara kita malu untuk mengaku dari Malaysia bimbang disampuk orang sebagai ...ooo negara POLITIK SEKS tu ya.

Mengapa ini terjadi? Bagi saya tidak lain tidak bukan kerana adanya golongan yang tamakkan kuasa walaupun rakyat sudah jelak dan muak dengan corak pemerintahan mereka. Malah pemimpin utama mereka tanpa segan silu membuat kenyataan bahawa Putrajaya akan dipertahankan dengan apa juga cara, maknanya tidak kisah samada ia HALAL atau HARAM dari segi undang-undang atau agama sekalipun.

Adakah ini negara bangsa yang mahu dibentuk oleh pemerintah sekarang sehingga menggadaikan maruah dan imej negara dan rakyat sendiri.

Inikah TRANFORMASI yang dilaung-laungkan.....TRANFORMASI dari sebuah negara yang bermaruah kepada negara yang mengamal dan mengagungkan POLITIK SEKS. Atau apakah pemimpin yang ada pada hari ini memang KAKI SEKS dan berOTAK SEKS sehingga berpolitik pun menggunakan SEKS untuk mencari pengaruh.

Inilah akibatnya bila rakyat khasnya umat Islam tidak mengambil agama sebagai landasan untuk memilih calon semasa pilihanraya. Mereka memilih calon kerana nafsu siapa beri duit, beri projek, beri benda orang itu yang disokong walaupun calon itu TIDAK BERAKHLAK, KAKI RASUAH, HIDUNG BELANG dan sebagainya. Sudah banyak bukti yang parti memerintah sekarang bergelumang dengan RASUAH, PENYALAHGUNAAN KUASA, SKANDAL dan sebagainya tetapi rakyat khususnya yang beragama Islam memejam mata dan memekakkan telinga memangkah calon parti yang memerintah sekarang.

Saya merayu dan menggesa rakyat Malaysia khasnya umat Islam supaya sedar dan insaf sampai bilakah kita ingin memberi kuasa kepada parti yang mengamalkan POLITIK SEKS, meminggirkan Islam dari pemerintahan, terpalit dengan rasuah dan segala 'mak nenek' keburukan dilakukan.

Mari sama-sama kita buat perubahan seperti mana kawan-kawan kita yang berbangsa Tionghua yang berani berubah demi masa depan negara dan anak cucu kita.

JAUHI POLITIK SEKS, RASUAH, MEMINGGIRKAN ISLAM..................AYUH BERUBAHLAH

No comments:
Write comments
Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter