Makan Malam PAS Melaka UNDANG 2 'ARTIS' POPULAR

Majlis Makan Malam sempena sambutan Ulang tahun ke 60 PAS peringkat negeri Melaka malam ini bakal 'dihiburkan' dengan 2 artis popular iaitu PELAWAK Zulkifli Nordin (gambar atas) dan artis veteran dari Seremban, Ishak Ismail.(gambar bawah). Kedua-dua Datuk itu TIDAK DIUNDANG tetapi akan hadir untuk mengacau program yang telah lama dirancang ini.

Kedua-dua PELAWAK SARKAS itu diundang oleh Umno/BN Melaka pimpinan Ali Rustam yang terus menunjukkan perangai keanak-anakan mengganggu program PAS khususnya di kawasan Bukit Baru. Sejak beberapa tahun lepas, Ali Rustam dan kuncu-kuncunya akan mengganggu setiap ceramah PAS dengan mengadakan ceramah bersebelahan dengan ceramah PAS. Kalau mereka tidak penceramah mereka akan memasang lagu dengan kuat. Ketika Piala Dunia mereka memasang siaran langsung Piala Dunia dengan membuka 'volume' dengan kuat.

Inilah rupa sebenar bekas Naib Presiden Umno yang berperangai macam budak hingusan patutlah dia dihalang dari bertanding jawatan Timbalan Presiden Umno sebab Umno takut malu kalau dia menang pada pemilihan Umno beberapa tahun lepas.

Malam ini kedua-dua PELAWAK tersebut akan digunakan untuk mengganggu majlis makan malam tersebut yang turut dimeriahkan dengan kehadiran Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu dan AJK PAS Pusat, Datuk Seri Muhammad Nizar Jamaluddin.

Inilah sikap kebudak-budakan dan tidak professional kepimpinan Umno Melaka yang jelas takut kepada bayang-bayang sendiri. Sudah banyak kali kepimpinan PAS sejak zaman Ustaz Abdul Ghani mencabar Ali Rustam berdebat namun sampai sekarang tidak bersahut.

Comments

Anonymous said…
kerusi jer banyak yopppppp...perkatak-katak...banyak katak...maklum le ujan lobat...
Anonymous said…
kerusi jer banyak yopppp....katak-katak memanggil ujan...
Anonymous said…
nasib tak buat tepi ZOO...sah monyek dan beruk yang ketawa sakang....kakakakaka