Suatu hari nanti Mat Bangla jadi Perdana Menteri Malaysia?

Suatu hari nanti tidak mustahil Mat Bangla akan menjadi Perdana Menteri Malaysia kerana peratusan rakyat Malaysia berketurunan Bangla meningkat dari sehari ke sehari lantaran tindakan pihak berkuasa yang didakwa memberikan taraf warganegara dan hak mengundi dengan mudah kepada pendatanga asing.

Selepas beberapa tahun akan datang, komposisi kaum di Malaysia akan menjadi lebih majmuk. Akan ada rakyat Malaysia yang berketurunan Melayu, Cina, India, Indonesia, Bangla, Nepal, Vietnam, Pakistan, Kazakhstan dan pelbagai lagi.

Oleh kerana mudahnya orang luar mendapat kerakyatan dan hak mengundi di Malaysia, kita percaya lebih ramai mereka ini akan datang ke negara kita. Bilangan peratusan orang Melayu akan berkurang dan hak-hak istimewa kita akan dikongsi bersama dengan Mat Indon, Mat Bangla dan lain-lain.

Tidak mustahil Perdana Menteri kita suatu hari nanti adalah Mat Bangla .........

Hari ini media mendedahkan bagaimana Perdana Menteri Bangladesh Shaikh Hasina mengakui dalam sebuah laman web Bangla bahawa rakyat mudah mendapat kerakyatan Malaysia.

Ikuti cerita lanjut tentang pengakuan Shaikh Hasina di link ini 

Comments

Anonymous said…
Sejarah akan berulang. Anak Mohamad Iskandar iyu bangsa apa?
Anonymous said…
Sejarah akan berulang. Anak Mohamad Iskandar itu bangsa apa?
Khairi said…
Bumi Malaysia ini hak mutlak Allah swt. Allah amanahkan pd kita utk tadbir bumi ini. Kalau Melayu yg memerentah ini jenis yg dah hilang amanahnya, kemudian berbagai tipudaya dan manipulasi dibuat SPR, JPN & UMNO utk elak kan mereka jatuh, tak mustahil bumi tercinta ini bakal ber PM kan orang yg datang dr seberang. Sekarang yg datang dr seberang itu mungkin hasil usaha licik & jahat pengkhianat negara, tetapi anak-anak mereka kelak sudah tentu yg lahir dr bapa & ibu warga Malaysia. Rakyat Malaysia mampu menurunkan UMNO/BN dari terus melakukan perkara yg merugikan kita semua. Malaysia Boleh!