INTERNET BUSINESS

POWER EXTRA - BIO ASLI

POWER EXTRA - BIO ASLI
KLIK ATAS IMEJ Hubungi tel : 016-2367060

17 September 2011

Otak Mat Sabu diletak di atas kepala lutut


Inilah Professor kangkung yang berhujah secara emosi dan dikelirukan oleh akhbar pencacai Umno.

Mohamad Sabu tidak pernah menyatakan sokongan kepada komunis, tidak pernah menyanjung komunis tetapi menentang ideologi komunis tetapi akibat fitnah akhbar pencacai Umno Professor pun kena tipu.

Ikuti ucapan Professor Kamaruddin Kachar dan nilaikan sendiri.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

21 comments:

Anonymous said...

patutlah pelajar u kat mesia byk otak udang rupanya prof dia otak udang jugak kalu dah ia2 sangat msk politik jgn main nak jilat jubo najib jer

Anonymous said...

nampak sgt title prof.nya dpt ikut pintu blakang..try cek balik...dia beli kat mana title tu.. harap title je nmpak besar..otak kecil rupanya... buka2 saja mulut terus berbau longkang..

Anonymous said...

PROF OTAK UDANG..........

Anonymous said...

Lagak macam penyanyi rock sedang buat show,..siok sendiri ha ha ha...tak sedar diri punya org tua, kang pengsan baru tau..

Anonymous said...

macam ni Prof ke......caakap macam kat kedai kopi je.dia sebut tv dan utusan.....itulah sumber rujukan dia nak buat phd selama nilah.....cakap maccam ni memang org yg nak bodek untuk amik calon ngundi je.

ahmadnafiah said...

Prof ni cara dia berucap sama dengan pengerusi JKKK macama mana di dapat gelaran prof,

Anonymous said...

malu..malu...malu....malunya tengok malaon ini... tak tahulah profesor bangsat mana ni?????

Anonymous said...

Dulu kini dan selamanya otak udang

Anonymous said...

Takabur...bongkak

Anonymous said...

taraf prof kerajaan 1mesia, budak sek pon bule nilai..ampehh

Anonymous said...

otak baik kalau di letakan di lutut kira oklah...masih boleh berfikir secara waras...tak lah jadi Pak Turut. Tapi ada otak letak kat kepala,tapi tak leh nak berfikir...gila namanya...sori PROF.andalah otak tapi tak berotak.

Anonymous said...

nak cakap pun terkial-kial..tergagap-gagap..hujah mcm budak2 tadika..buat malu kaum je dia ni..

Anonymous said...

Astaghfirullahal'azimm..100x..apalh nk jadi ..? profesor ker ni..? Eeeee..malu aku..biar lh anak aku tak belajar kt universiti kt si bodoh ni mengajar( kalau dia msh ngajar)..memalukan,memualkan,meloyakan..takda fakta dn hujah..main hentam2 ikut emosi dia jer..hmm..rasa2 aku lagaknya mcm si tua kutuk cuba2 masuk akademi fantasia..hancusss..sotttt punya org..malu nk ngaku profesor mcmni..

Anonymous said...

profesor natanggg

Anonymous said...

Style mcm HAMID GURKHA....tapi pak Hamid Gurkha lagi beeeesttt....

Anonymous said...

yang ini batang kangkung keras tak boleh makan,arnab pun tak makan kangkung keras,kasi lembu makan saja...apa punya bodo prof.

Anonymous said...

la..program MAHARAJA LAWAK 3..rupe2nye...!!!!!

Anonymous said...

la..program MAHARAJA LAWAK 3..rupe2nye...!!!!!

Anonymous said...

hahahaha... 'saya sayang islam..' dok menuntut ilmu kebal jugak.. dah masuk unsur syirik... banyak sangat hutan dia masuk.. patutla jadi camtu.. sian..

Anonymous said...

perangai lagi hodoh dari muka kira teruk la tu

Anonymous said...

hahahaha...... macam gaye Pok Mat kat kapong tukang kayu zmaan2 20-30 tahun dulu2.... suka agah2 dah kejar2 budak spaya budak2 kecik lari ketakutan... Professor???

VIDEO

ENTER-TAB1-CONTENT-HERE

RECENT POSTS

ENTER-TAB2-CONTENT-HERE

POPULAR POSTS

ENTER-TAB3-CONTENT-HERE
 

MUTALIGAT ...cetusan dan nukilanku Copyright © 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha