Bapak hantu mengaku ada anak hantu dalam Daftar Pemilih

Maka bermesyuarat lah sekelian 'bapak-bapak hantu' disebabkan nama anak-anak hantu dikesan 'berkeliaran' dalam daftar pemilih. Oleh kerana tidak dapat disorok lagi maka bapak-bapak hantu terpaksa mengakui bahawa   nama anak-anak hantu memang ujud dalam daftar pemilih.

Oleh kerana itu apa ditunggu lagi bapak-bapak hantu silalah keluarkan nama anak-anak hantu dalam daftar pemilih dengan segera. Jangan tunggu lama-lama. Manusia sebenar sedang memantau kerja-kerja bapak hantu bukan sahaja manusia di Malaysia tetapi manusia seluruh dunia.

Baru-baru ini kuncu-kuncu bapak hantu bukan main garang lagi membantai dan menzalimi manusia semasa himpunan Aman 9 Julai.. Selepas program tersebut bapak hantu menafikan bahawa nama anak-anak hantu ada dalam daftar pemilih. Namun semalam bapak hantu secara tak langsung mengaku nama anak-anak hantu memang ada dalam daftar pemilih.

Saya sendiri telah mengemukakan bukti bahawa nama anak-anak hantu ujud dalam daftar pemilih di beberapa Dun di Melaka. Seorang anak hantu namanya ada di 2 Dun berlainan atau Dun sama. Selain itu Suhaizan Kayat juga telah mengeluarkan bukti yang sama.

Jadi apa tunggu lagi sebelum manusia menghalau anak-anak hantu itu, bapak-bapak kena ambil anak mereka keluarkan dari daftar pemilih cepat.

Comments