VIDEO : TANGKAP PENGANJUR TAYANGAN LUCAH

Blog ini menggesa pihak Polis menangkap penganjur Tayangan Video lucah yang menayangkan video lucah seseorang di sebuah hotel mewah pagi ini. Tidak syak lagi penganjur kepada tayanan telah menyalahi undang-undang dengan menayangkan video lucah dan juga menyimpan video lucah.
Para penonton juga mesti ditangkap dan disoal siasat keranan menonton video yang salah di sisi undang-undang.
Pagi tadi media melaporkan bahawa sekumpulan wartawan telah dipertontonkan dengan video lucah seorang yang dikatakan Pemimpin parti politik tersohor. Ada blog yang mendakwa pelakon video itu adalah Anwar Ibrahim.

Samada benar atau tidak dakwaan itu, video itu asli atau palsu yang penting penganjur itu mesti ditangkap kerana menyalahi undang-undang menayangkan video lucah. Pada masa yang sama pihak berwajib juga mesti menyiasat siapa yang membuat video dan siapa pelakonnya. Jika terdapat kesalahan hadapkan semua mereka yang bersalah terpaksa 'taukeh panggung' itu sekali.

Comments

Anonymous said…
Begitulah taraf UMNO .Haprak dan hampas.Tak ade ke benda lain selain liwat dan kongkek.Otak UMNO memang bangang.Bodoh lagi dungu.Sudahlah UMNO kamu akan dilaknat Allah dan kamu sudah korek kubur kamu sendiri. Yang tinggal hanya kaki2 ampu kamu saja yang mengharapkan habuan dunia.
Anonymous said…
setuju....kenapa hishamuddin buat lawak bodoh pulak...

.arsa
cikguazli said…
tayangan yang bukan saja2...nak tengok...tapi dirancang dan diaturkan penayangan secara bergilir....apalagi polis...Cekap dan cepat bertindak..alangkan bulu dalam lokap tahanan Anwar boleh jumpa ...takkan penganjur yg di beri klu"datuk T' tak dapat tangkap...
Anonymous said…
relex boh...tengok kebenaran dulu...kawe nok tengok gok skill anu war ...haq telah muncul..yng bathil akan hncur... Allahuakbar