PRK MERLIMAU : JENTERA PAS TURUN HABIS-HABISAN

PAS akan turun habis-habisan menerangkan kepada rakyat di Merlimau tentang kegagalan kerajaan negeri Melaka yang gagal menyelesaikan masalah banjir, pembaziran duit rakyat, penyelewengan dan rasuah yang membarah di negeri dan negara kita.
Kita juga akan berusaha menyedarkan rakyat bahawa negeri ini sekarang ditadbir oleh seorang perasuah yang didaoati bersalah oleh jawatankuasa disiplin Umno. Rakyat Melaka khususnya pengundi DUN Merlimau berhak menggesa Ketua Menteri Melaka supaya meletakkan jawatan dengan memastikan BN kalah di Merlimau. Ianya sebagai isyarat kpeada Ali Rustam supaya meletakkan jawatan.
Terlalu banyak pembaziran yang dilakukan oleh kerajaan Melaka antaranya pembinaan Eye On Melaka, MIBC, Pembangunan Pulau Melaka, Stadium Hang Jebat, Litar Go-Kart, Monorel dan sebagainya.
Rakyat semakin terhimpit dengan kenaikan harga minyak dan barangan harian. Namun kerajaan BN terus mendiamkan diri membiarkan rakyat terkapai-kapai menjalani kehidupan harian.
Gambar : Banjir di Taman Angkasa Nuri 1/2/2011

Comments

Bah Lontok said…
PAS sudah tidak diterima lagi oleh kaum melayu. Buang masa aje turun habis habisan tenaga dan wang ringgit.
joecharlie said…
macamni la bro. tak payah nak hipokrit.

pelajar malaysia di mesir ni kebanyakannya penyokong pas. disinilah pengkaderan pas bermula.

hari ini mesir bermasalah. jadi yang bertanggungjawap untuk selamatkan mereka adalah kerajaan umno.

artikel aku mudah. aku minta bloger-bloger tak payah malu dan segan untuk sebut dalam setiap artikel bahawa yang menyelamatkan tengkok dorang ni adalah umno. sebut je.

bukan angkuh. adakala kena tunjal jugak kepala melayu berotak sempit ni.

MISI SELAMATKAN TENGOK PENYOKONG PAS INI ADALAH IHSAN DARI KERAJAAN UMNO. KLIK SINI

Posted by GAP KEMBALI at 3:09 AM 1 comments
mat said…
pelajar malaysia kt mesir penyokong pas..ape ke mangkuk punyer pernyataan..diorg tetap rakyat malaysia ape..ni ler org umno..duk ingat ni malaysia ni depe punyer..