AGENDA JAHAT TERUS MEMBADAI. BERSEDIALAH

Satu demi satu berita fitnah, tohmah dan bohong dihidangkan oleh media BN semata-mata untuk memburuk-buruk PR dan pimpinan PR di mata rakyat. Ianya tidak lain tidak bukan bertujuan untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa PR adalah parti bermasalah, pimpinannya bermasalah dan perpaduan dalam PR juga bermasalah.

Sebab itulah berita-berita fitnah ini bertali arus tanpa dibuktikan fakta dan kesahihannya. Kini PR dan pimpinannya sibuk mempertahankan diri dari serangan fitnah yang tidak mengenal dosa dan pahala. Asal ada sedikit ruang dan maklumat yang mereka dapat maka ianya digunakan semahunya untuk menelanjangkan PR dan pimpinannya.

Seperti biasa pimpinan-pimpinan utama PR akan menjadi sasaran. Tentunya 'figure' seperti Tok Guru Nik Aziz, Anwar Ibrahim, Tok Guru Haji Hadi, Lim Guan Eng, Nizar, Ustaz Azizan, Azmin Ali, Husam Musa dan lain-lain menjadi bahan tohmahan dan fitnah.

Pelbagai isu dan masalah diutarakan antaranya rasuah, kronisme, penyelewengan, tajaan, salah laku, penipuan, persengketaan, pertentangan pendapat dan lain-lain menjadi siulan media jahat ini.

Jangan kita terpedaya dengan taktik jahat mereka ini. Kita mesti bersedia untuk menangkis dan menyerang balas dengan serangan yang penuh hikmah dan beradab. Insya Allah rakyat akan bersama dengan kita. Jangan kita lupa untuk berdoa kepada Allah kerana sesungguhnya doa orang yang kena zalim tiada Hijab di sisi Allah.

Comments

malaysia baru said…
Mereka akan terus menyerang kita sehingga kita kalah.
Lawan tetap lawan.
Anonymous said…
betul betul betul...
pendapat saudara sama dgn saya..ayuh
kita bangkit jgn leka dgn perancangan jahat mereka...