PRK MANEK URAI : PROSES PENGIRAAN BERLANGSUNG DI SAAT PENYOKONG PAS SUDAH PUN MERAYAKAN KEMENANGAN

Suasana ceria dilihat diluar kesemua 9 pusat pengundian di mana penyokong dan petugas PAS berkumpul beramai-ramai di luar pagar pusat tersebut. Manakala penyokong BN sudahpun bungkus balik dengan muka yang muram dan merah padam. Malah Taukeh Jambatan juga dilaporkan sudah membawa diri pulang ke Kuala Lumpur dengan malu yang amat besar.
Proses pengundian sedang rancak berlangsung sekarang. Maklumat yang diterima dari 'Counting Agent' di beberapa peti undi adalah amat memberangsangkan. Menurut mereka kebanyakan tong undi yang dibuka menampakkan dengan jelas undi PAS jauh lebih banyak dari undi BN. Suatu perkara yang memang dijangkakan sebelum ini.
Adalah dijangkakan keputusan tidak rasmi akan diketahui seawal jam 7.30 malam apabila kebanyakan proses di pengundian di semua saluran selesai. Petugas PAS akan memaklumkan bilangan undi yang diperolehi kepada petugas PAS di Markaz Besar DUN Manek Urai untuk penjumlahan undi. Diberitakan markaz besar PAS tersebut mula dipenuhi dengan penyokong PAS dari dalam dan luar Kelantan.

Comments

Anonymous said…
14/7/2009

Penyokong Pas tertekan 5:01pm
KUALA KRAI 14 Julai – Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan berkata, tindakan ganas penyokong Pas adalah kerana tertekan dengan kaedah kempen penuh berhemah Barisan Nasional (BN). - Utusan... Berita Penuh

Kesian Penyokong PAS.. KESIAN AHMAD MASLAN
Anonymous said…
berhemah ap mende.....stakat umpan pakai duit dgn upah gangster tu kempen mcm taik kucing....bingai BN(bangsat negara) ni!!!!
nik najis mughallazah said…
PAS sial..