PRK MANEK URAI : BN TAK HABIS-HABIS JANJI KOSONG DAN RASUAH

Ternyata BN memang tidak mempunyai strategi dan cara politik baru apabila terus menggunakan rasuah pembangunan dan janji murahan untuk memancing pengundi.
Semalam Mustapha Mamat berjanji akan menjadikan Manek Urai bukan setakat anak angkat tetapi anak emas.

Itulah janji Barisan Nasional (BN) jika berjaya merampas kembali Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai daripada genggaman Pas.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, berkata, jaminan itu disampaikan sendiri oleh Timbalan Presiden UMNO, Muhyiddin Yassin kepada beliau dalam pertemuan malam tadi di sini.

Menurutnya, BN memang ikhlas dan jujur membantu nasib penduduk DUN Manek Urai yang sewajarnya memang perlu dibela setelah diabaikan oleh kerajaan Pas Kelantan.
Macamana rakyat percaya BN ikhlas sedangkan sebelum ini (sebelum YB Ismail meninggal) pemimpin BN langsung tidak menjenguk Manek Urai tetapi sekarang baru berjanji itu dan ini.
Saya yakin cara politik lama BN ini sudah difahami semasak-masaknya oleh pengundi Manek Urai dan mereka akan menolak BN secara mutlak pada 14 Julai ini.

Comments

Anak Lenggong said…
Yang ni ape hal pulak...

MENGATA DULANG PAKU SERPIH, MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH...

TEPUK AIR DI DULANG TERPERCIK MUKA SENDIRI...

SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI,BERCAKAP BOHONG,LAMA-LAMA PAS JADI PENCURI...

Itulah gambaran yang layak diberi kepada PAS. Selama ini habis segenap desa dan ceruk, PAS dok mengata UMNO rasuah. Tapi kalau mereka yang buat tak dinamakan RASUAH tetapi mereka namakan SEDEKAH/SUMBANGAN IKHLAS/ARMALAH.

Itulah PAS, lidah bercabang atau lidah setan.

Gambar diatas adalah sebagai bukti jelas. Semalam PAS buat satu majlis di Pasti Manek Urai Baru. Mereka memberikan RM150.00 kepada setiap pengundi yang hadir dan mereka gunakan nama anak-anak yatim.

Wang tersebut diisi di dalam sampul surat yang dipegang makcik tersebut. Makcik tu anak yatim juga kot....

KALAU UMNO MEREKA KATA RASUAH. KALAU MEREKA DIPANGGIL ARMALAH. DASAR SETAN.
aljunuban said…
sokong Anak Lenggong
anaktiri amanu said…
kesian kat anak lenggong, dia tak dapat nak beza sedekah dengan rasuah. Sedekah tu sunat dan berpahala, rasuah tu haram dan berdosa.