GAMBAR YANG MEMBAWA SERIBU MAKNA

Beliau dituduh dengan pelbagai tuduhan. Antaranya :-

1) Penderhaka kepada Raja
2) Penderhaka Melayu
3) Boneka DAP
4) Badut Cina

....dan lain-lain. Namun gambar yang diambil semalam menjelaskan segala-galanya. Lu fikirlah sendiri ...........

Comments

Anonymous said…
Salam buat semua, alhamdulillah... sekali terpandang gambar tersebut maka sebodoh mana pun orang itu pasti akan mengatakan bahawa orang yang didalam gambar tersebut amat mesra dan saling hormat menghormati. maka jika ada suara yang menyatakan berlaku penderhakaan, biadap dan sebarang kalimah yang sewaktu dengannya adalah jelas menunjukkan bahawa suara itu datangnya daripada orang yang sememangnya buta perut dan apa-apa yang sewaktu dengannya. malah tidak mahu melihat walaupun ada mata, tidak mahu memikirkan kebenaran walaupun ada fikiran, tidak mahu memahami walaupun ada perasaan. yang pastinya merekalah boneka BN dan siapa-siapa yang bersekongkol dengannya. Ya Allah, Engkau tunjukkan kepada kami kebenaran dan Engkau permudahkan kami dalam memperjuangkan kebenaran bagi melaksanakan amanah Mu kepada kami di atas muka bumi ini. Engkau balaslah ke atas mereka yang berusaha menyekat kami melaksanakan tuntutan Mu dengan balasan yang sewajarnya.... amin.
Jati Diri said…
Kah kah kah.....

Mestilah Tuanku Raja Nazrin senyum dengan semua orang pada majlis yang bersifat santai.

Ingat tak semasa Sidang DUN minggu lepas. Ada orang kena marah. Lepas tu kena "jeling semacam" dengan Raja Nazrin.

Siapa lagi kalau bukan Nizar yang kena....
Anonymous said…
kalau kena marah apasal masa mengiring keberangkatan pulangRaja Nazrin dan Nizar bolih berjalan sama siap bersembang dan tersenyum senyum lagi meninggalkan si Zamri di belakang.seolah olah Zamri tak ada kat situ.
Anonymous said…
Sayang- sedikit masa lagi 3 orang dalam gambar itu akan digantung juga oleh speka berkuasa SUPER itu.
zakaria @ black said…
HAHAHA...kalau tuanku da lalu depan muka, takkan nak masam2 muka pulak. ape punyer bahlol la. ko pun kalau tuanku lalu depan ko, sanggup ko beliakkan mata?? senyum tu kan sedekah...