PRK 2 BUKIT 1 BATANG : BELUM APA-APA BAKAL PM SUDAH BERBOHONG

Saya sangat kesal dengan tindakan bakal Perdana Menteri, Najib Razak yang menipu rakyat. Belum apa-apa lagi beliau tanpa segan silu menipu rakyat dengan menyatakan BN tidak akan menjadikan projek 'mee segera' sebagai cara untuk berkempen di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai.

Malangnya setiap hari anak buah dan kuncu-kuncu Najib mengumumkan satu demi satu projek 'mee segera' untuk memancing undi di ketiga-tiga kawasan tersebut.

Selama 3 hari saya berada di Bukit Gantang jelas kelihatan jalan-jalan baru diturap, longkang-longkang dibaiki, padang sekolah dibaiki dan sebagainya.

Tidak ketinggalan projek-projek dan janji-janji 'mee segera' diumumkan. Antara projek 'mee segera' yang dapat saya saksikan sendiri ialah halaman Masjid Ar Rahmaniah Terong (gambar) diturap. Saya yakin jika tiada PRK sudah tentu ia tidak akan disentuh.
Selain itu hari ini Menteri Pembangunan Luar Bandar, Mohd Taib @ Mike Tyson mengumumkan bahawa 154 buah rumah 'mee segera' akan diberi secara percuma dengan harga RM33,000 sebuah.
Malah hari ini, Najib sendiri dengan tidak ada maruah membelakangkan kenyataanya sendiri apabila mengisytiharkan bantuan kepada seluruh Sekolah Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil seluruh Malaysia di Putrajaya.

Banyak lagi projek yang diumumkan oleh BN yang tidak sempat dan tidak muat untuk saya posting di sini.
TERNYATA BAKAL PERDANA MENTERI KITA ADALAH KAKI PEMBOHONG. BELUM JADI PERDANA MENTERI SUDAH BERBOHONG. MUNGKIN SELEPAS JADI PERDANA MENTERI LAGI RANCAK MEMBOHONGI RAKYAT.
TERNYATA PEMIMPIN BN MEMANG TIDAK BOLEH DIPERCAYAI.
AWAS RAKYAT 2 BUKIT DAN 1 BATANG JANGAN TERSALAH PILIH PADA 7HB APRIL INI.

Comments