PASCA PRK : KHAIRY BAKAL DI'SEMBELIH'

Najib bakal 'mengamuk'. Itulah yang mungkin berlaku setelah Najib mengamuk malam tadi akibat kekalahan memilukan apabila gagal menjadi Raja Bukit (Selambau dan Gantang).

'Amukan' Najib ini akan diterjemahkan semasa mengumumkan barisan kabinet baru yang akan di'tabal'kan hari ini.
Antara yang bakal di'sembelih' oleh Najib ialah Budak Tingkat 4 zaman Pak Lah, Khairy Jamaluddin (yang juga menantu Pak Lah), Rais Yatim (Pengampu Pak Lah), Azalina Othman Said dan Syed Hamid Albar. Mungkin ada lagi yang lain......
Orang kuat Najib dijangka dinamakan sebagai pengganti. Antara Jamaluddin Jarjis (JJ) dan mungkin juga Rahim Thamby Chik (siapa tahu??).
Jika ini benar (Khairy di'sembelih') maka berakhirlah 'legacy' Pak Lah di dalam kabinet kerana hanya tinggal Khairy sahaja lagi orang kuat Pak Lah yang memegang jawatan penting dalam kabinet, yang lain semuanya telah di'ratah' oleh Najib pada pemilihan Umno yang lalu.

Comments

Wannnnn said…
Loya aku dengar bila d sebut najib akan ambil JJ dan Rahim Thamby Cik. . Yang stu tu hobi nyer gosok punggung pempuan comel. . Yg stu lgi hobi nyer suka isap iar lendir gadis sunti. . .EEEE Uweaak!!!!!