PRK KUALA TERENGGANU : WAN FARID MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI ~ Ref Malaysiakini

Akibat dikatakan kita 'mesra rakyat' dan susah ditemui, Calon BN, Wan Farid terpaksa masuk bakul angkat sendiri.

"Saya sudah lama berkecimpung dalam politik, sudah berbelas-belas tahun. "

"Kalau tidak mempunyai kekuatan akar umbi, saya rasa sukar untuk saya berada di tempat saya sekarang," katanya, yang juga ketua bahagian Umno Kuala Terengganu. Kata-kata ini saya petik dari Malaysiakini.

Jelas sekali Wan Farid terpaksa mempromosikan diri sendiri akibat serangan dari musuh dalaman Umno sendiri.

"Tak apalah Wan Farid, angkat bakul sendiri pun tidak mengapa asalkan Cik Wan bahagia. Takkan pula Cik Wan nak suruh orang PAS angkat bakul Cik Wan kan." itulah ulasan sahabat saya ketika saya tunjukkan cerita angkat bakul ini kepada beliau.

Comments