PRK KUALA TERENGGANU : PULANGLAH WAHAI SAHABATKU ~ Ref Malaysiakini

Saya mempunyai agak ramai kawan-kawan yang berasal di Parlimen Kuala Terengganu yang saya yakin sebahagian besar dari mereka adalah pengundi termasuk di dalam 80,229 pengundi berdaftar di sana. Yang pasti keluarga mereka sudah pasti mengundi di sana.
Antara kawan-kawan saya ialah Dr Rahime Khalid dan Khairul Anam Musa dari Kampung Gong Pak Maseh, Jamaluddin Abdullah dari Kampung Merbau Patah, Rohaya Wan Khalid dari Kampung Pulau Rusa, Rosli Hashim dari Pasir Panjang, Ariffin Deraman dari Jalan Panji Alam (sekarang tinggal di Teregganu), Zabidah Hussin (Kampung dah lupa), Maznah Hamzah (kampung dah lupa), Dr Zubir (Kampung dah lupa), Darma Ngah dari Wakaf Tembusu, Fairus Azwira (Kuala Ibai), Zakir Anwar (Kuala Ibai) , Zawawi Abdullah (isteri orang Panji Alam) dan ramai lagi.

Saya sangat mengharap tuan-puan pulang ke kampung untuk mengundi jika anda mendaftar sebagai pemilih di sana. Atau jika anda bukan pengundi di sana, saya merayu kawan-kawan semua pulang dan merayu keluarga terdekat, saudara-mara dan jiran-jiran supaya mengundi PAS. Saya yakin kawan-kawan semua mempunyai keluarga dan jiran yang ramai. Mungkin jumlah saudara terdekat dan jiran-jiran kawan-kawan semua adalah mencecah sehingga 500 orang lebih.
Sumbanglah sedikit masa, tenaga dan wang ringgit kawan-kawan untuk menegakkan Islam dan keadilan di bumi Malaysia ini.

Comments