JOM HILANGKAN DEPOSIT UMNO/BN DI PRK PORT DICKSON

PRK Port Dickson akan berlangsung pada 13 Oktober dan penamaan calonnya pada 29 September. Blog ini menyeru seluruh politikus untuk turun berkempen dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan calon umno/BN yang hampir pasti bertanding HILANG DEPOSIT. 

Andainya calon Umno/BN hilang deposit ini akan mempercepatkan Umno/BN pupus dan disimpan di Muzium Negara untuk menjadi tatapan anak cucu kita. Umno/BN sudah pasti akan dikenang sebagai parti yang menghancurkan negara dengan hutang yang tidak terfikir oleh kita disamping mencipta pelbagai rekod dunia semasa mereka memerintah.

Selain itu dengan hilangnya deposit calon Umno/BN ia juga mungkin akan menyedarkan PAS bahawa 'kuda tua' yang dikahwininya ini sudah mereput dan akan menjadi liabiliti kepadanya. PAS akan juga menerima tempias kebencian rakyat lantaran 'berkahwin' dengan parti yang sudah busuk hingga ke ususnya ini.

Hari Penamaan Calon bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) P132 Port Dickson akan diadakan pada 29 September dan hari pembuangan undi pada 13 Oktober depan dengan tempoh berkempen selama 14 hari.
Bagi pengundian awal akan diadakan pada 9 Oktober depan .


Bagi urusan permohonan undi pos luar negara dan dalam negara akan dibuka pada 20 September dan ditutup pada 29 September 2018.
PRK Port Dickson akan menyaksikan sejumlah 75,770 pemilih berdaftar bagi Suku Kedua Tahun 2018 akan menjalankan tangungjawab mereka untuk memilih wakil rakyat baharu berikutan kekosongan kerusi oleh penyandangnya Datuk Danyal Balagopal Abdullah untuk memberikan laluan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk kembali dalam dewan rakyat.
Daripada jumlah itu terdapat 68,486 orang pemilih biasa; sebanyak 7,268 pemilih awal dan 16 orang Pemilih Tidak Hadir Luar Negara.

Comments

Anonymous said…
Jom tuwon reramai mandi PD promotion PD jadi Pantai destination perlancungan visit to PD jadikan PD paitai idaman seindah honolulu Hawaii amk tuwon drikandi tuwon wanita tuwon puteri tuwon wajib tuwon jgn banyak songel mari kita tengok tengok tempat commical untuk di bangon kan jadikan PD Pantai Rakyat sesuatu yang bisa terukir dibintang dap tuwon kutip sampah di Pantai amanah tuwon meraikan masjid pbm tuwon nostalgia malam syair dan puisi mesantuni warga PD mari tuwon reramai hadirkan diri bawak family tercinta booking motel/hotel awal rancang perjalanan pastikan kenderaan berkeadaaan sempurna lepastu meraamboooos terus pandu cermat jiwa selamat family tak berduka nestapa hahaha hahaha tujelah urmmm