POLITIK SELANGOR: KUASA DAN PANGKAT LEBIH PENTING DARI MASA DEPAN PH?

Ini pandangan saya bukan pandangan rasmi parti

Saya tidak bersetuju dgn keputusan PKR dan Azmin Ali yang tetap mengekalkan Exco2 PAS dlm kerajaan Selangor.

PAS setiap hari menghentam PH. PAS sudah mengumumkan untuk bertanding di kerusi2 PKR dan PH di Selangor dan seluruh negara.

PAS akan menggunakan kuasa mereka di peringkat Exco, GLC, PBT, JKKK, Masjid dan sebagainya menghentam PH.

Kalau alasannya pilihanraya tidak lama maka adalah lebih baik Exco2 PAS digugurkan supaya mereka tidak menggunakan kedudukan untuk menguatkan PAS.

Apakah kuasa dan pangkat mengatasi kepentingan masa depan PH. Mohon keputusan ini dikaji semula.

Comments

Anonymous said…
Setuju. Jika tidak diambil tindakan segera, PH bakal berkubur di Selangor.
Anonymous said…
Entahlah.....
Satu nak kuasa. Satu lagi nak elaun.
Unknown said…
Sya kerja di Taichung Taiwan 4 THN 5 bulan. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat. waktunya tidur mlm Kerja sampe subuh pgi apalagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 4 THN lebih., kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suroto di facebook, awalnya sya ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp sya beranikan diri coba telpon beliau. dan sya memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, sya di Taiwan bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah..  jika sampean minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti sya. Amin...