PAS WAJAR CONTOHI PKR LETAK JAWATAN SEMUA JAWATAN POLITIK DI KELANTAN

PAS sebagai sebuah Parti Islam wajar mengikut langkah PKR yang dengan tegas mengarahkan semua ahlinya yang dilantik sebagai penjawat jawatan politik di Kelantan meletak jawatan. Alangkah malangnya apabila PAS bukan sahaja tidak mengarahkan Exconya dan semua lantikan politik meletakkan jawatan malah bertegas semua mereka semua mengekalkan jawatan masing-masing. 

Ini merupakan tindakan yang tidak bermaruah dan membuktikan PAS lebih mengutamakan kepentingan peribadi dari maruah dan integriti mereka.

Kami sangat menyokong tindakan PAS ini kerana tindakan ini lambat laun akan membuka mata rakyat tentang siapa sebenarnya PAS. Rakyat akan tahu bahawa PAS lebih mementingkan kuasa dan pangkat dari maruah dan integriti.

PAS mungkin tidak menyedari bahawa tindakan mereka ini merupakan 'back fire' kepada mereka sendiri. 

Awal minggu ini, Biro Politik PKR mengarahkan ahli-ahli parti yang memegang jawatan dalam kerajaan Kelantan pimpinan PAS untuk meletakkan jawatan.
Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kemudian berkata keputusan muktamad mengenai exco PAS di Selangor akan dibuat apabila Azmin pulang dari lawatan kerja ke Brussels.

Menteri besar Selangor itu dijadualkan pulang hari.

Comments

Unknown said…
Sya kerja di Taichung Taiwan 4 THN 5 bulan. dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat. waktunya tidur mlm Kerja sampe subuh pgi apalagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 4 THN lebih., kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Suroto di facebook, awalnya sya ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp sya beranikan diri coba telpon beliau. dan sya memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, sya di Taiwan bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah..  jika sampean minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti sya. Amin...