TOK NAN NAK POTONG TELINGA LAGI KE?


Adun Tanjung Lumpur, Pahang, YB Ustaz Rosli Abdul Jabar 'posting' di dalam FB bahawa "Persidangan Dun Pahang semalam penuh dengan sentimen perkauman, MB membangkitkan isu 13 Mei dan menuduh surat khabar Cina dipenuhi dengan cerita bohong. 

"Beliau juga berkata kemenangan banyak kerusi pembangkang adalah kerana fitnah dan pembohong, MB juga mengatakan bahawa pada PRU akan datang BN tidak teragak-agak akan membuat fitnah terhadap pembangkang bagi membalas perbuatan tersebut." ujar beliau.


Saya nak tanya Tok Nan ......akhbar mana yg selalu kena saman, asyik2 kena bayar ganti rugi kena kepada pemimpin PR kerana menyiarkan berita fitnah dan bohong. Akhbar PR jarang kena saman ...............akhbar-akhbar Tionghua jarang kena saman ..........Tok Nan kalau nak bercakap biar ada fakta ....nanti kena potong telinga lagi ....hilang dua-dua teiinga.

Janganlah Tok Nan mengulangi kenyataan-kenyataan lucu dan bertaraf JKKK ini kerana Tok Nan bukannya MB baru tetapi MB tua kutuk yang sudah nyanyuk dan tak bergigi ....insaf dan berubahlah sebelum rakyat menjatuhkan kamu .........

Comments