GEMPAR ; DUA ORANG TAN SRI MASUK PAS 22 APRIL INI

Dua orang bergelar Tan Sri akan menyerahkan borang menyertai PAS pada 22 April ini dalam satu program besar-besaran di Shah Alam. Salah seorang Tan Sri itu adalah bekas Menteri Besar Selangor dan seorang lagi bekas Speaker Dewan Negara.

Kemasukan mereka ini menimbulkan pelbagai spekulasi dan tuduhan yang negatif. Namun begitu kita mesti sedar bahawa tidak ada orang yang maksum dan tidak melakukan kesilapan pada masa lampau.

Jika seseorang itu bertaubat dan tidak mahu lagi mengulangi kesalahan lalu maka kita sebagai manusia mesti memaafkan mereka. Nabi sendiri menerima sahabat-sahabat beliau yang datang dari pelbagai latarbelakang dan kejahatan pada masa sebelum Islam.

Kalau bekas Menteri Besar dan Speaker Dewan Negara masuk PAS takkanlah Tok Sidang, Pengerusi JKKK, Ketua Cawangan Umno dan lain-lain masih mahu duduk dalam Umno lagi.

Comments

Adzam Shah said…
Zaman Nabi bolehlah bee sbb dia maksum dan dipelihara Alllah. Pun jarang hal fitnah dilakukan dan sistem keadilan tip top, the best. Masa ni dgn video umporno dan espionage dan lain-lain. Sakit beee
Anonymous said…
Betul-betul tu,saya setuju
Anonymous said…
Kalaudahtaubatxpe,janganmcmTunMahathir,gunakanpentasPAS,kemudianserangPASsemula...Sebab?diataktaubat!