'AMANAT' : BERANIKAH UMNO/BN BERI PELUANG TUAN GURU HJ ABD HADI JAWAB DALAM TV?

Harakahdaily melaporkan bahawa Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang bersedia menjawab isu 'amanat' jika diberi ruang untuk beliau keluar siaran langsung di televisyen perdana.

"Minta beri saya ruang sejam secara langsung dalam TV1 dan TV3 untuk saya jelaskan tentang amanat dan tuan-tuan boleh tanya saya lepas tu," katanya.

Beliau yang baru sahaja pulang dari luar negara berkata demikian ketika ditemui wartawan selepas melancarkan Petugas Muslimat Marang PRU13 di Dewan Tok Guru di Terengganu hari ini.

Pada tanggapan anda beranikah Umno/BN membenarkan Tuan Guru bercakap secara 'live' TV. Nampak gayanya 'mati balik hidup' pun takkan berani. Umno/BN pernah melakukan debat olok-olok antara Umno vs PAS, ternyata pendebat Umno tidak dapat menjawab isu dan fakta yang dikemukakan pendebat 'PAS'. 

Mereka sudah pasti tidak berani untuk memberikan peluang kepada Tuan Guru bercakap kepada rakyat kerana Umno/BN tahu rakyat sudah cerdik dan matang untuk berfikir tentang fitnah Umno/BN serta jawapan Tuan Guru Haji Abdul Hadi.

Comments