Kini baru kau SEDAR.....

Dah hentam habis-habisan di media musuh baru kau sedar ............ Jangan ulangi lagi kesilapan ini.


Di pihak pimpinan kena fikirkan bagaimana hendak memastikan semua ahli dan pimpinan pelbagai peringkat lebih berdisiplin dan wala' kepada pimpinan.


Bekas pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hasan Ali hari ini memohon maaf berhubung kritikannya terhadap konsep negara kebajikan yang dianjurkan parti itu dan menarik balik kenyataannya berhubung perkara itu.

NONESebagai ahli PAS dan ahli jawatankuasa pusat, katanya, beliau
mengakui terdapat unsur-unsur yang keterlaluan apabila beliau mengulas perkara itu.

Dengan itu, katanya, beliau menarik balik komennya tentang negara kebajikan dan memohon maaf kepada kepimpinan PAS kerana keterlaluannya itu.

Hasan (kiri) sebelum ini mengecam golongan bukan ulama dalam PAS dan menuduh parti itu telah menyeleweng daripada perjuangan Islam.

Comments

hussin said…
nasi dah menjadi bubur...
Anonymous said…
Terlajak perahu boleh undur, terlajak kata apacam. Dulu aku hormat kau Hassan Ali, tetapi sebab mulut kau cabul, aku dah hilang sifat hormat kat kau. Kata orang perkataan yang keluar dari mulut melambangkan peribadi seseorang. Kekadang kepura-puraan seseorang lebih menampilkan true colour.
Anonymous said…
apasal pemuda PAS especially KP dan Timbalan, mereka ketingalan dalam banyak pekara.bila DHA buat kenyataan mohon masf 24, skg mereka U turn pulak puji2 habis,bila esok keluar kenyataan penuh DHA yg byk negatif malu lagi