UMNO ALIH ISU UNTUK SELAMATKAN DIRI

Hakikatnya Umnolah yang sebenarnya sahabat baik Yahudi sehingga mereka tidak berani bertindak berani terhadap negara Haram Israel dan sekutunya Amerika. Usul di parlimen yang mereka bentangpun berlapik dan tidak setegas yang dimahukan oleh rakyat.

Kini setelah mereka tersepit dengan isu APCO mereka cuba mengalihkan isu dengan menuduh Anwar sebagai kuncu Yahudi dan sahabat baik Yahudi.

Rakyat sebenarnya sudah faham benar dengan sikap Umno dan mereka kenal benar siapa sebenarnya Umno dan pemimpinnya. Rakyat tahu siapa yang mengadakan pertemuan secara sulit dengan pimpinan Yahudi.

Comments

minyakpanas said…
Setahu aku si nuar yang mutaligat nak alih isu main belakang. Kalu dia tak mutaligat lama dah habis kes setor kunyit. Sekarang ni tembelang dia tidur satu selimut (bogel ke?)ngan yahudi dah "MALATOP!!!" bukan olih UMNO tapi adik beradik yahudi dia kat us tu! Masih tak caya lagi? Itu lah kalu dah buta hati semua bohong, yg betul si nuar je. Tengok muka one azizah pun kesian, berkerut dahi simpan rahsia sampai tak bolih nak senyum. Di telan mati suami di luah mati laki bini. Lu Fikir Le Sendiri!!!!