PRK BUKIT GANTANG & BUKIT SELAMBAU : SAMY VELLU JADI LIABILITI KEPADA KEDUA-DUA KAWASAN ITU

Samu Vellu diberitakan berkampung di Bukit Selambau sudah berminggu-minggu. Hari ini beliau diberitakan melawat Bukit Gantang pula kononnya untuk memantau kerja-kerja pilihanraya di kedua-dua kawasan tersebut.
Namun Samy Vellu tidak sedar bahawa adalah lebih baik jika beliau tidak berkempen di kedua-dua kawasan itu kerana pengundi India di Malaysia sebenarnya meluat dan menyampah kepada Samy Vellu. Tetapi Samy Vellu masih perasan bahawa dirinya disukai rakyat.
Saya sangat gembira bila membaca berita bahawa Samy Vellu akan terus berkempen bagi pihak BN. Ini sudah tentu memberikan kelebihan kepada PR kerana pengundi akan lebih meluat dan benci kepada BN kerana Samy Vellu masih menjadi pemimpin MIC.
Kerja PR akan lebih mudah dengan keterlibatan Samy Vellu yang sebenarnya menjadi liabiliti kepada BN.

Comments

MyHerbalife said…
ya betul rasuah banyak pembunuh mic yg kejam dan zalim iaitu samy vellu hancurkan mic dan umnobn!!!hidup hidup rakyat kuasa rakyat the ppls power!!!mic sun leh!!
Anonymous said…
BAGUS KALAU SAMYVELLU SELALU TUNJUK MUKA BKT SELAMBAU DAN BKT GANTANG..LAGI KERAP ORG TGK MUKA DIA LAGI CERAH PELUANG PR UNTUK MENANG..SAMY ANDA DIPERLUKAN UNTUK PR MENANG..HIDUP SAMYVELLU..