ADA PIHAK MELENTING DENGAN POSTING SENTUH PAS MELAKA ~ Ref Malaysiakini

Ada pihak yang melenting bila saya sengaja menyiarkan satu kenyataan dan keluhan dari seorang ahli PAS yang 'membantai' pemimpin PAS Melaka yang bertajuk 'PAS MELAKA PERLU ANJAKAN PARADIGMA YANG HEBAT'.

Bagi saya ianya tidak menjadi masalah asalkan keluhan dan pendapatnya itu rasional dan ada kebenarannya. Sepatutnya saya sendiri yang rasa terpukul dengan posting tersebut sebab ianya terkena ke atas batang hidung saya sendiri. Saya sendiri mengamalkan dasar terbuka dan sedia untuk dikritik dan dinasihat secara membina. Bukan kritikan membabi buta dan maki hamun.

Tulisan ahli PAS Komited itu ditujukan khas kepada pimpinan PAS Melaka terutama kepimpinan tertinggi dan boleh sifatkan sebagai kepada seluruh Ahli Badan Perhubungan PAS Melaka. Jangan kita cepat melatah, apa yang penting kita ambil kebenarannya dan kita perbetulkan.

Tulisan ahli PAS Komited mendapat reaksi dari salah seorang pembaca yang menamakan dirinya Maryam yang agak kurang setuju dengan pandangan ahli PAS komited.

Comments

Aapai said…
orang pas di negeri melaka mana boleh kena komen mereka ini semua nak kena puji sahaja.