PRK KT : TERENGGANU MISKIN DI BAWAH BN ~ Ref Malaysiakini

Negeri Terengganu jatuh semula kepada kedudukan kedua paling miskin selepas ia jatuh semula ke tangan BN pada tahun 2004. Sebelum itu semasa pemerintahan PAS, Terengganu berjaya mengurangkan kadar kemiskinan dari kedudukan kedua paling miskin kepada kedudukan keempat paling miskin di Malaysia pada tahun 2003. Suatu kejayaan luar biasa hasil dari kebijaksanaan pemerintahan PAS dan keberkatan yang Allah kurniakan.
Terbukti bahawa BN bukannya mengurangkan kemiskinan tetapi menambahkan kesusahan dan kemiskinan rakyat.

Maka jelaslah rakyat Kuala Terengganu mesti menolak BN 17 Januari ini atas kelemahan dan kelembapan mereka memerintahkan negeri Terengganu.

Comments

Anonymous said…
Tahniah ana ucapkan kepada Timbalan Pesuruhjaya PAS Melaka kerana telah turun padang bertemu penduduk kampung Paya Mengkuang bagi membantu menyelesaikan masalah babi.

Dalam kesibukan jemaah kita memastikan kemenangan Islam di KT, ana harap jangan kita lupa menunaikan janji-janji kita membantu penduduk kampung di Melaka.

Mereka telah mula bertanya kepada ana, mana TINDAKAN SUSULAN PAS MELAKA selepas pertemuan pertama tempoh hari.

Ana harap, PAS jangan bersikap lepas tangan seperti UMNO kerana penduduk kampung ni dah bosan mendengar janji-janji politikus, akhirnya masalah mereka tak selesai juga.

Jika pandai berjanji, pandailah juga tepati.

Ikhlas,

Azam
Presiden GGMM
www.graduanmelayumuda.blogspot.com
Siapa yang sudah makan Billion-billion itu?
Baru sekarang minta penjelasan dari Parliament.
Tapi jawapan yang keluar itu macam tak jawap lagi baik.

Harap KT akan undi dengan bijak bahawa dalam sistem demokrasi yang tulus dan berwibawa mesti ada imbangan kuasa.Dengan ini , maka Pakatan Rakyat dan PAS adalah penting untuk lindungi semua rakyat Malaysia .

Undi PAS ini tak kena dengan Islam di KT. Semua rakyat Malaysia di KT yang akan pilih.
Bukan nya hal kemenangan Islam, saya sebagai kafir..you faham apa tu kafir? Saya pun akan undi parti PAS ,kalau antara PAS dan umno yang tanding.
Ini untuk kemenangan rakyat malaysia yang mahu sistem yang adil dan ada imbangan kerajaan.

yang jadi maha raja di melaka ialah umno. Mintak umno dan raja Ketam rustam saja lah yang bercakap dengan babi.
PAS dan PR cuma boleh bantu atur rundingan dengan penternak dan pengusaha ladang babi.

Tapi cuma umno sahaja yang apa power untuk cakap dengan babi.
Anonymous said…
1)Statement org x de akal jer cakap macam korang berdua kat atas ni....

2) nak berhujah biarlah ada fakta....stakat main tuduh menuduh jer korang nie...buktikan dgn fakta bukan dgn menuduh

3) korang ni semua cuma nak melaga-lagakan orag melayu jer....esok tanah melayu dah dapat kat bangsa lain, baru la korang nak menyesal....

4) apa pemimpin pembangkang skrg buat bila ada kuasa jadi ADUN or MP? jawab secara jujur dalam hati korang sendiri....adakah diaorg membantu korang atau diri mrk sendiri?

5) korang yang menikmati peluang hasil kerajaan yg memerintah patut bersyukur dgn kenikmatan yg ada sekarang, ni tidak....tau nak hentam jer.....bukti x de....tapi masih mengata2.....

6) kalau korang bagus sangat, masuk umno dan gulingkan pemimpin umno yg korang kata korupsi dsbnya....sebenarnya korang ni yg giler kuasa....

7) Cuba parti korang x kasik korang kuasa mcm ada skrg....korang nak buat ker blog2 ni.....terutama sofi wahab yg hipokrit nie....kalau dia x de jawatan, korang ingat dia akan kukuh dgn PAS ker? sendiri pk la.....